Меню сайту
Статистика
Свято наближається
Головна » 2016 » Січень » 13 » Про мене і мою роботу
01:37
Про мене і мою роботу

1.    

Прізвище, ім’я, по батькові

Торговець Надія Леонідівна

2.    

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Слов’янський Державний педагогічний інститут, 1995 р., спеціальність «Вчитель математики та інформатики»

3.    

Педагогічний стаж роботи

20 років

4.    

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Новоселівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

5.    

Посада

Вчитель математики та інформатики

6.    

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

7.    

Звання

немає

8.    

Класи, в яких викладаєте

9 – 11

9.    

Посилання на власний Інтернет-ресурс

torgnadiya.ucoz.ua

10.            

Педагогічне кредо

Вчити кожного,  вчити сучасно, вчити для життя.

 

11.  Інноваційні форми роботи та технології, що використовую в роботі

Математика – це той навчальний предмет, який дає широкі можливості для використання освітніх інновацій. Я намагаюся зробити свої уроки доступними і цікавими для учнів, а це неможливо без інноваційних форм роботи та інформаційно-комунікаційних технологій.

Щоб розповісти про інновації, які я використовую під час навчально-виховного процесу, я розшифрую своє педагогічне кредо.

Вчити кожного – в сучасній педагогіці це особистісно-орієнтоване навчання, диференціація навчального матеріалу. Для реалізації цього принципу використовую різнорівневі домашні, самостійні та контрольні роботи, роботу в групах та парах; діти з високим рівнем навчальних досягнень часто виступають в ролі консультантів для слабо встигаючих учнів. Намагаюся навчити всіх. Нехай не кожен учень має феноменальні  дані, але базові знання з предмета мають бути в кожного.

Вчити сучасно – використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний учень володіє комп’ютером краще за вчителя, тож ми маємо це використати. Намагаюся навчити дітей користуватися електронними посібниками, використовувати Інтернет для пошуку додаткової інформації, працювати з сайтами, де проводиться онлайн тестування. На уроках використовую ІКТ для демонстрації презентацій, 3D моделей, користуюся програмним забезпечення для побудови графіків функцій.

Вчити для життя – практична направленість шкільного курсу математики. Будь-який розділ програми з математики має містити задачі прикладного змісту, практичні роботи. Учень повинен бачити, що здобуті знання він зможе використати в певній ситуації. Для реалізації цієї ідеї проводжу інтегровані уроки, уроки – практичні роботи, уроки – подорожі, розв’язування задач прикладного змісту.

Хочу поділитися власними здобутками. Цікавою знахідкою для уроків геометрії вважаю так звану «сірникову геометрію». Суть в тому, що за допомогою звичайних сірників (зубочисток) та шматка пластиліну, можна виготовити модель будь-якого многогранника практично до всіх задач,  що розв’язуються в рамках вивчення теми «Многогранники» та «Об’єми многогранників». Хочу заперечити тим, хто скаже: «Зараз на комп’ютері можна побудувати будь-яку модель».  Модель многогранника, створена власноруч, є потужним стимулом активізації пізнавальної діяльності учнів. А тактильні  відчуття, які отримує учень в процесі створення моделі, заспокоюють і допомагають в створенні сприятливого мікроклімату на уроці.

Виховну мету своїх уроків намагаюся максимально урізноманітнити. На уроках математики мої учні розв’язують задачі економічного та екологічного змісту, задачі з національним колоритом, задачі, в яких присутні літературні герої тощо.

12.   Автопортрет  «Я – педагог і особистість»

Я – вчитель…

Коли в моїй голові з’явилася думка стати вчителем, я вже мабуть не згадаю. Та скільки себе пам’ятаю, в іншій професії я себе навіть не уявляла. Чому обрала саме її, адже в нашій сім’ї не було жодного педагога? Не знаю. Мабуть це був якийсь «підсвідомий» вибір, бо я жодного разу про це не пошкодувала.. Хоча, ні. Напевно кожен вчитель колись говорив собі: «Нащо я обрав цю невдячну професію? Краще б пішов в бухгалтери. Сидів би в кабінеті, спокійно б зводив дебіт з кредитом і ніхто б не волав мені на вухо: «Я не зрозумів… Поясніть ще… А навіщо воно треба… Де в житті мені знадобиться похідна…» Та це було не серйозно. Вже наступної миті ти думаєш: «Як же я без них? Я ж помру від нудьги в тому кабінеті разом з дебітом і кредитом. Що я буду робити вечорами без зошитів і конспектів? Хто бігатиме до мене на перерві жалітися на сусіда по парті?»

Якщо мене запитають, що для тебе важливіше – робота чи сім’я, я звичайно ж відповім – сім’я, але робота стоятиме зовсім поруч. Вона не залишає мене навіть вдома, бо чоловік теж вчитель і навіть банальний сніданок часто перетворюється на педраду. 

Люблю свою роботу, професію, покликання. Так, вчительська праця – це саме покликання. Адже до вчителя часто йдуть навіть з такими проблемами, з якими не йдуть до батьків і друзів. Це приємно і водночас дуже відповідально. Моє педагогічне кредо (не люблю це слово, чому не можна сказати нашою рідною мелодійною мовою: переконання): вчити кожного, вчити сучасно, вчити для життя. Намагаюсь в роботі дотримуватися цих простих правил.

А ще я – дружина… Можливо для конкурсу цей факт і не важливий, та моє життя – це передусім моя сім’я. Зі своїм чоловіком я познайомилась саме в школі, в тій самій, де працюю до сьогоднішнього дня. Ми разом: на роботі і вдома, в горі і в радості. Я – щаслива жінка.

І нарешті я – мама, я маю двох чудових діток. Син – вже студент, майбутній рятувальник, донечка – восьмикласниця. Вони – моя надія, моя гордість, моє майбутнє. Для них я живу і працюю.

Моє життя склалося. Я вдячна Богу за чудову професію і щасливу сім’ю і прошу в нього лише миру і спокою для своєї родини та для своєї країни.

Переглядів: 308 | Додав: torgnadya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
З Новим роком!