1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Торговець Надія Леонідівна
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
Слов’янський Державний педагогічний інститут, 1995 р., спеціальність «Вчитель математики та інформатики»
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
20 років
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
|
Новоселівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
|
5.
|
Посада
|
Вчитель математики та інформатики
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
7.
|
Звання
|
немає
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
9 – 11
|
9.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
torgnadiya.ucoz.ua
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
Вчити кожного, вчити сучасно, вчити для життя.
|
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовую в роботі
Математика – це той навчальний предмет, який дає широкі можливості для використання освітніх інновацій. Я намагаюся зробити свої уроки доступними і цікавими для учнів, а це неможливо без інноваційних форм роботи та інформаційно-комунікаційних технологій.
Щоб розповісти про інновації, які я використовую під час навчально-виховного процесу, я розшифрую своє педагогічне кредо.
Вчити кожного – в сучасній педагогіці це особистісно-орієнтоване навчання, диференціація навчального матеріалу. Для реалізації цього принципу використовую різнорівневі домашні, самостійні та контрольні роботи, роботу в групах та парах; діти з високим рівнем навчальних досягнень часто виступають в ролі консультантів для слабо встигаючих учнів. Намагаюся навчити всіх. Нехай не кожен учень має феноменальні дані, але базові знання з предмета мають бути в кожного.
Вчити сучасно – використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний учень володіє комп’ютером краще за вчителя, тож ми маємо це використати. Намагаюся навчити дітей користуватися електронними посібниками, використовувати Інтернет для пошуку додаткової інформації, працювати з сайтами, де проводиться онлайн тестування. На уроках використовую ІКТ для демонстрації презентацій, 3D моделей, користуюся програмним забезпечення для побудови графіків функцій.
Вчити для життя – практична направленість шкільного курсу математики. Будь-який розділ програми з математики має містити задачі прикладного змісту, практичні роботи. Учень повинен бачити, що здобуті знання він зможе використати в певній ситуації. Для реалізації цієї ідеї проводжу інтегровані уроки, уроки – практичні роботи, уроки – подорожі, розв’язування задач прикладного змісту.
Хочу поділитися власними здобутками. Цікавою знахідкою для уроків геометрії вважаю так звану «сірникову геометрію». Суть в тому, що за допомогою звичайних сірників (зубочисток) та шматка пластиліну, можна виготовити модель будь-якого многогранника практично до всіх задач, що розв’язуються в рамках вивчення теми «Многогранники» та «Об’єми многогранників». Хочу заперечити тим, хто скаже: «Зараз на комп’ютері можна побудувати будь-яку модель». Модель многогранника, створена власноруч, є потужним стимулом активізації пізнавальної діяльності учнів. А тактильні відчуття, які отримує учень в процесі створення моделі, заспокоюють і допомагають в створенні сприятливого мікроклімату на уроці.
Виховну мету своїх уроків намагаюся максимально урізноманітнити. На уроках математики мої учні розв’язують задачі економічного та екологічного змісту, задачі з національним колоритом, задачі, в яких присутні літературні герої тощо.
12. Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Я – вчитель…
Коли в моїй голові з’явилася думка стати вчителем, я вже мабуть не згадаю. Та скільки себе пам’ятаю, в іншій професії я себе навіть не уявляла. Чому обрала саме її, адже в нашій сім’ї не було жодного педагога? Не знаю. Мабуть це був якийсь «підсвідомий» вибір, бо я жодного разу про це не пошкодувала.. Хоча, ні. Напевно кожен вчитель колись говорив собі: «Нащо я обрав цю невдячну професію? Краще б пішов в бухгалтери. Сидів би в кабінеті, спокійно б зводив дебіт з кредитом і ніхто б не волав мені на вухо: «Я не зрозумів… Поясніть ще… А навіщо воно треба… Де в житті мені знадобиться похідна…» Та це було не серйозно. Вже наступної миті ти думаєш: «Як же я без них? Я ж помру від нудьги в тому кабінеті разом з дебітом і кредитом. Що я буду робити вечорами без зошитів і конспектів? Хто бігатиме до мене на перерві жалітися на сусіда по парті?»
Якщо мене запитають, що для тебе важливіше – робота чи сім’я, я звичайно ж відповім – сім’я, але робота стоятиме зовсім поруч. Вона не залишає мене навіть вдома, бо чоловік теж вчитель і навіть банальний сніданок часто перетворюється на педраду.
Люблю свою роботу, професію, покликання. Так, вчительська праця – це саме покликання. Адже до вчителя часто йдуть навіть з такими проблемами, з якими не йдуть до батьків і друзів. Це приємно і водночас дуже відповідально. Моє педагогічне кредо (не люблю це слово, чому не можна сказати нашою рідною мелодійною мовою: переконання): вчити кожного, вчити сучасно, вчити для життя. Намагаюсь в роботі дотримуватися цих простих правил.
А ще я – дружина… Можливо для конкурсу цей факт і не важливий, та моє життя – це передусім моя сім’я. Зі своїм чоловіком я познайомилась саме в школі, в тій самій, де працюю до сьогоднішнього дня. Ми разом: на роботі і вдома, в горі і в радості. Я – щаслива жінка.
І нарешті я – мама, я маю двох чудових діток. Син – вже студент, майбутній рятувальник, донечка – восьмикласниця. Вони – моя надія, моя гордість, моє майбутнє. Для них я живу і працюю.
Моє життя склалося. Я вдячна Богу за чудову професію і щасливу сім’ю і прошу в нього лише миру і спокою для своєї родини та для своєї країни.
|